Información a las familias







 Alicante 25 de septiembre de 2015 


 Estimadas familias,

 El pasado 1 de septiembre se anunció por parte de la Generalitat Valenciana la puesta en marcha del proyecto XARXALLIBRES. De momento, y hasta la publicación en breve, del marco normativo que regulará el procedimiento, se nos ha pedido que informemos al AMPA y a las familias que hayan efectuado la adquisición de libros de texto, que guarden los justificantes de compra originales, puesto que , si finalmente se lleva a cabo será posible recibir un reeembolso de hasta 200 euros.
 Si el gasto ha sido menor, se podrá reintegrar como máximo el gasto efectuado. En nuestro centro como sabéis conviven dos modalidades de adquisición de libros de texto: la adquisición directa y el proyecto de reutilización. Sobre este tema particular y realizada la consulta a la Conselleria de Educación, nos comunican que se está elaborando normativa con el procedimiento a seguir para las familias usuarias de estos proyectos en los Centros. A la espera de la publicación de la Normativa en el DOGV , les enviamos esta primera circular informativa, en cuanto tengamos más información definitiva, se la haremos llegar a las familias y AMPA del Centro.
 Un cordial saludo 
 Corina Torregrosa Lledó 
Directora



 Alacant 25 de setembre de 2015

 Benvolgudes famílies 

 El passat 1 de setembre es va anunciar per part de la Generalitat Valenciana, l’engegada del projecte XARXALLIBRES. De moment i fins a la publicació en breu del marc normatiu que regularà el procediment, se’ns ha demanat que informen l’AMPA i a les famílies que hagen efectuat l’adquisició de llibres de text, perquè guarden els justificants de compra originals, ja que , si finalment es porta a terme, será posible un reembols de fins a 200 euros. Si la despesa ha estat menor, es podrá reintegrar com a màxim la despesa efectuada. 

Al nostre Centre com sabeu conviuen dos modalitats d’adquisició de llibres de text: l’adquisició directa i el projecte de reutilització. Respecte a aquest tema en particular i realitzada la consulta a la Conselleria d’Educació , ens comuniquen que s'està elaborant normativa amb el procediment a seguir per a les famílies usuàries d’aquest tipus de projectes als Centres. 

 A l'espera de la publicació de la normativa en el DOGV, us enviem aquesta primera circular informativa. Quan tinguem més informació definitiva, la hi farem arribar a les famílies i AMPA del Centre. 
 
Una cordial salutació


Corina Torregrosa Lledó 
Directora 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.